Бізнес Фотосесія
Бізнес фотосесія - дрібниця в масштабах бізнесу, але досить видатна деталь у формуванні корпоративного іміджу. Знімки керівника, менеджерів і рядових співробітників можна розмістити на сайті компанії. На цей час все більше компаній вкладають кошти в якісну фотографію, тому що це допомагає їм виділитися серед конкурентів і представити себе або свій бренд в кращому світлі.
Ділові фотографії - один з найважливіших активів будь-якої організації. Вони діють як фактор комфорту для клієнтів і переконують їх, що вони купують у кращих. Більш того, це впливає на ставлення до організації не тільки клієнтів, але і співробітників, аналітиків, впливових осіб тощо. Професійний фотограф допоможе створити стиль вашої компанії за допомогою якісних знімків.
Де можна використовувати бізнес-фотографії? В PR-матеріалах, внутрішньому і зовнішньому спілкуванні, на веб-сайті вашої компанії, в соціальних мережах, в пресі, в галузевих стандартних публікаціях, у ваших маркетингових матеріалах, на банерах компанії та інше. Але якщо не слідувати простим рекомендаціям, то ви не отримаєте якісні знімки.
До фотосесії
Діловий портрет в студії для сайту або для портретної галереї найчастіше знімається на нейтральному однотонному тлі, бажано, світлому або сірому. Тому, вам варто підготувати в своєму офісі такий фон. Або виберіть для зйомки студію, яка надасть всі умови для успішної бізнес фотосесії. Ділові портрети робляться погрудний, іноді на повен зріст. Тому підготуйте відповідний фон.
Якщо вам потрібні фотографії для рекламного макету, то під час зйомки безумовно потрібен однотонний білий фон без всяких зайвих деталей, щоб увагу глядача не відволікалася на сторонні предмети, а акцент робився виключно на людину.
Зовнішній вигляд - ще одна важлива деталь. Заздалегідь підготуйтеся до зйомки, ваш зовнішній вигляд повинен бути ідеальним. Для зйомки виберіть строгий костюм, в якому ви будете почувати себе впевнено, а виглядати - солідно.
під час фотосесії
Коли справа доходить до позування, важливо пам'ятати, чому ви робите ці знімки. Об'єкт повинен виглядати розслабленим, але впевненим і доступним. Чоловікам, щоб створити позитивний образ, варто під час фотосесії засунути руки в кишені. Це допомагає їм прийняти більш розслаблену позу. Що стосується жінок, то їм слід тримати руки перед собою.
Фотограф підкаже, які пози будуть прийнятні для ділових знімків. Він розповість, як краще сісти або встати, щоб надати зображенні значущості та унікальності.
Запитання
Якщо перед Вами є вибір, де зробити зйомку працівників: в офісі або студії, перш за все Вам треба визначитися з цілями. Розглянемо приклад, де фото колективу або персоналу замовник хоче розмістити на сайті, в розділі наша команда. Це дуже популярний сценарій.
Зйомку співробітників часто замовляють як початківці, нові компанії, так і вже потужні, відомі бренди. Основна мета такої фотосесії - це підвищення довіри з боку споживача до компанії. Воно досягається демонстрацією експертність і кількістю персоналу в штаті компанії. Цей прийом завжди позитивно позначається на прийняття рішення з боку покупця, адже завжди приємно знати, що за брендом стоять живі люди. За своєю суттю, корпоративна фотосесія співробітників, це частина брендингової стратегії компанії, яку також важливо продумати і спланувати. Найбільш популярні місця розміщення корпоративних фото: Сайт компанії, Соціальні мережі компанії, флаєра, буклети та інша оффлайн раздатка, змі, тематичні портали з різними оглядами та інтерв'ю, бізнес профайли на Linkedin самих співробітників, банера в офлайні (промо стенди тощо)